La mare, la soare, la borna

Vremea ne tachinează continuu să ieşim la maieuţe în parc. Astăzi am bătut un pic străzile cu ocazia vizitei mele la Universitate (ce se va repeta în fiecare zi).

Văzisem acum o săptămână o mulţime de oameni scandând şi agitându-se în jurul bornei. Mă aşteptam ca astăzi să fie o luptă grea pentru a obţine unghiul de care aveam nevoie, dar m-am înselat. Lume era. Era pe bănci, era pe trepte, era la plimbare. Şi lozinci erau. Erau pe statuie, erau pe bînci, erau pe gardurile de protecţie dinspre bulevard. Era chiar si un “scaun ecologic”.

Câţiva protestatari se adunseră în jurul unei bănci. Îi auzeam vorbind. Discuţia era orientată spre domenii ideologico-politice, dar forma ei era una de  “în faţa blocului”. Apoi mi-am dat seama ca acea bancă devenise o prispă. Locul nostru nu e este numai vizibil, dar este şi un loc de unde restul lumii devine vizibilă.

Lasă-mi un comentariu! :)

