Floricele pe câmpii, hai să le-adunăm copii

De aici pare gol. Cred că erau mulţi oameni nedumeriţi de ce o fată cu un aparat foto pozează faţada acoperită a TNB-ului în timp ce în spatele ei oamenii scandează, ţipă, fâlfăie steaguri găurite sau nu.

Erau gălăgioşi, mai ales grupul de tineri bărbaţi strânşi pe partea cu fântâna.

Cei de pe partea cu TNB erau mai ales coloraţi datorită tricolorului. Îi ajuta să pară mai mulţi.

Era un mesaj pe unul din cartoanele lipite de gardul de protecţie ce spunea ceva de genul: “acum nu mai e frig, de ce nu sunteţi în piaţă cu noi?”.

Nu ştiu de ce, dar când vedeam steagul ţării mele azi mi se strângea inima puţin. Parcă ar fi trebuit să mă întrebe cineva dacă sunt de acord cu folosirea lui în scopurile lor. Filozofic vorbind, steagul ăla mă reprezintă şi pe mine, deşi eu nu sunt acolo din motivele mele.

.

.

Comments
5 Responses to “Floricele pe câmpii, hai să le-adunăm copii”
  1. Apreciez faptul ca nu era steagul gaurit

  2. Ce bine ar arata zona aia cu trotuarul reparat, cu teatrul terminat si fara oameni in peisaj😀

  3. Serban says:

    Ai reusit sa surprinzi faptul ca desi se scandeaza si se flutura steaguri, gaurite si intregi totusi e linste in piata universitati. Lumea isi contiuna viata, batranii stau pe banci la o poveste, tinerii se intalnesc in pasaj la metrou pentru o sambata seara in oras.

Lasă-mi un comentariu! :)

