Lumea vrea să fie întrebată, nu intoxicată

Da. Un mesaj minunat.

Urmărind ce se petrece în jurul Kilometrului Zero îmi dau seama ca ideea de agora în jurul bornei şi în jurul fântânii se concretizează. Din nefericire, a rămas la stadiul de protest şi nu de dezbatere, dar poate ajungem şi acolo cândva.

Sigur, lucrurile au început cu Arafat, cu Băsescu, dar acum iată că atunci când apare o problemă ce deranjează “societatea civilă” (mai nou am citit prin articole cuvintele acestea), hopa!, iese lumea la Universitate cu panouri, cu steaguri şi îşi arată nemulţumirea.

Pe de o parte, este un gând liniştitor că noi, oamenii, suntem atenţi la ce se întâmplă cu ţara noastră. Pe de altă parte, e trist că trebuie să ieşim în stradă pentru că se fac tot felul de lucruri fără “permisiunea” noastră, să zicem aşa. Nu am săpat prea adânc în problema cu gazele şi şisturile, dar ştiam şi eu că pentru anumite lucruri se întreabă populaţia. Voi cerceta şi voi reveni.

Nişte presă legată de ce s-a întâmplat astăzi:

Pe jurnalul.ro, “Nu am fost întrebaţi dacă…”

Pe ziare.com , Protest faţă de exploatarea gazelor de şist

Iată că proteste împotriva acestor exploatări sunt din 6 martie, dar au fost în faţa ministerului economiei(click me).

Ce am eu de oferit este o variantă nesofisticată a adevărului, ne ambalată şi ne prelucrată. Eu deobicei apar înainte să se ridice cortina sau după ce aceasta este coborâtă, precum astăzi.

Spre exemplu, astăzi am de comentat faptul că acele 150 de persoane de care s-a spus, au stat acolo, cred, juma de oră. S-au făcut pozele, s-au adunat camerele, dar la 18.51 când am fotografiat eu (vedeţi mai jos) mai erau foarte puţini oameni şi o singură dubă şi reporter+cameraman etc. Poate că Antena 3 a ajuns mai târziu sau a rămas mai târziu pentru că jurnalul lor era de noapte.

Ceilalţi şoricei au alergat la birou şi la 18.57 era postată ştirea.

Lasă-mi un comentariu! :)

