De la 0 km la 855.32 km

Sunt în altă țară.

Pentru că nu am vrut să abandonez proiectul fie și pentru o săptămână, m-am rugat de prieteni să facă drumul pănă acolo și să tragă poze pentru blog. Prin miracolul internetului le primesc, le coafez și iaca blogul, tot prin miracolul internetului.

M-am bucurat azi, a treia zi din milogit de oameni, că implic tot felul de persoane în acest proiect, persoane ce nu dădeau doi lei pe km zero, fără să vreau, de fapt. Nu descopăr apa caldă, știu, dar sigura modalitate cu adevărat eficientă de a implica oamenii este direct și prin emoții. Oamenii care mă ajută o fac pentru că i-am rugat eu, prietena lor, cu rugăminți fierbinți explicându-le că nu pot fără ei. Ei se simt importanți și eu sunt ajutată. Este atât de simplu.

Mai este implicată și reciprocitatea. Și eu aș face asta pentru ei. Cauză effect. Deci cauza lor va avea efect și prin mine când vor avea nevoie. Nu e chiar o monedă de schimb, e doar o speranță. Nu prea lucrăm cu garanții. Alea implică deobicei și instituții de protecția consumatorului și nu știu de vreuna care se ocupă de prietenii sau relații interumane per ansamblu. La ce rată a divorțului este pe lume, acele organizații nu ar rezista 1 zi.

Eu am înțeles cauza oamenilor ce țin încă bannerele și cearșafurile desenate pe statui și garduri, dar nu văd efectul, ceea ce îmi sugerează dezechilibru…ceea ce mă neliniștește. 

Comments
One Response to “De la 0 km la 855.32 km”
  1. SSG says:

    Daaa, spriritul revolutionar s-a diluat pana a devenit apa de ploaie , dezinteresul locuitorilor orasului s-a evaporat si ma intreb cati vor merge anul acesta sa voteze si mai ales …. pe cine as putea oare sa-l votez si eu ?!

Lasă-mi un comentariu! :)

