Ocupăm România?


Un banner nou!! Ocupaţi România!

Am observat că pe data de 11 aprilie a avut loc o mişcare din partea Ocupaţi România. Am găsit fotografiile pe http://kerucov.blogspot.com/2012/04/ocupati-romania-ocuppy-romania.html 

Păcat că nu am găsit nimic altceva despre manifestaţia de ieri.

Sunt foarte mirată că nu găsesc nimic interesant prin presa. Fiind plecată, lipsindu-mi experiența de la fața locului sau măcar posibilitatea de a comunica cu cineva care ar avea contact direct cu ce se întâmplă,  simt că sunt oarbă. 

Dacă încerc să caut ceva folosind termeni cheie precum universitate, ocuppy România și/sau data de azi  nu mi se întoarce nimic folositor. Toate știrile despre orice organizație nonguvernamentală ce a trecut vreodată pe la universitate sunt din ianuarie. 

Pe de o parte , a fost o mișcare inteligentă atunci, ca toate să iasă în stradă în cel mai hot loc de protest al țării. Cred că au căpătat o vizibilitate mare. Mie una mi-au rămas în minte.

Pe de alta, acum simt că a fost totul un mare balon de săpun. Pe moment, presa e mută și oarbă. Asta mă deranjeză demult și am mai spus-o. E deplorabil ce știri îmi e dat să văd pe primele pagini ale site-urilor cumsumate, populare, care îți vin la mână ușor și îmi dau seama că mulți se mulțumesc cu ce găsesc aici și nu caută 10 pagini de google ca să găsească o sursă ce nu are pe prima pagină ceva de niște protituate minore, cu scris mare îngroșat lângă titlu ”VIDEO”. 

Dar ce mă frustrează e că nu am găsit update-uri de la ocuppy românia pe site-urile lor , azi…sau ieri, sau alaltăieri. Dar ei au fost în piață. Clar este că nu mai e cool treaba cu protestele și ziarele nu mai alocă spațiu pentru proteste, dar eu aș face un subiect din asta pe bloguri, pe facebook, pe oriunde au conturi. 

Pănă una alta marea știre de azi e schimbarea feței Maiei de pe schelele TNB-ului (giggle), după ora 14 . După cum se observă în pozele de seara, e un alt poster.

Aș vrea să mulțumesc oficial surselor mele foto pentru această săptămână. Voi fi etern recunoscătoare! Mr X. and Mrs CerealKiller. :*

Dacă nu ştiţi despre ce vorbesc oamenii ce “ocupă România”, iaţă un link folositor: http://occupy.anonymousromania.com/2012/01/intrebari-frecvente-despre-occupy

Păcat că tocmai ultima întrebare a rămas fătă răspuns.

Comments
One Response to “Ocupăm România?”

Lasă-mi un comentariu! :)

