Gesturi extreme

Inainte de plecarea tinarului

 

dube TV

Am ajuns la TNB fix când bărbatul frumos şi gol a fost dat jos de pe macara şi a fost introdus în salvare.

Protestatarii de la kilometrul zero s-au întors de lângă macara scandând şi şi-au recupat locul binecunoscut din jurul bornei sau pe primele bănci de la şosea.

M-am aşezat pe o bancă, aproape de bornă. Era goală când m-am aşezat. A devenit plină în 10 minute. Am stat să pescuiesc atmosfera.

În primul rând, când am trecut pe lângă nişte bărbaţi am auzit ideea:

“Dezbrăcarea în pielea goală şi televiziunea vine imediat!”.

Am râs şi nu am inţeles exact despre ce era vorba.

Peste câteva clipe, pe bancă, doamna de lângă mine dezbătea incidentul cu un domn şi am înţeles cât de cât despre ce era vorba. Doar cauza le-a scăpat, atât de tare încât eu am crezut că “băiatul” era un susţinător al cauzei anti-Băsesciene. Protestatarii se identifică cu alţi protestatari, nu contează cauza.

Îi admirau gestul şi doamna chiar aprecia că ar trebui să fie şi ei la fel de extremi pentru a atrage cu adevărat atenţia pentru cauza lor. Erau îngrijoraţi de soarta “băiatului”. Se temeau că salvarea îl va duce direct la o instituţie pentru boli mintale (aka “la 9”) şi nu va mai ieşi de acolo.

Sentimentul de persecuţie a reieşit spre sfârşitul dialogului dintre cei doi. Vorbeau despre faptul că protestatarii de la borna kilometrului zero sunt descrişi ca fiind drogaţi sau “golani”, (flashback anyone?) “ca Iliescu”. Parcă nu îi pot contrazice când văd că în ziare sunt frumos şi scurt descrişi ca fiind “gură-cască”.

Nu în ultimul rând, se simţea şi un pic de invidie. Din gura bărbatului ce propunea imitarea gestului de dezbrăcare, în vocea femeii căreia i se părea interesantă ideea unui gest extrem, în evaluarea domnului ce a numărat prea multe maşini de intervenţie pentru un singur om şi nu în ultimul rând pentru că… fotografia face cât o mie de cuvinte. ;P

😀 sigur nu e reclamă la aftershave?

http://www.mediafax.ro/social/protest-inedit-in-capitala-un-barbat-gol-s-a-urcat-pe-o-macara-a-santierului-de-la-teatrul-national-foto-9529699/

atmosfera de sarbatoare

 

Lasă-mi un comentariu! :)

